adwokat

Adwokat i jego żmudna praca

Jak dobrze wiadomo praca adwokata, to głównie robota papierkowa. Dodatkowe papierki pojawiają się jeżeli adwokat prowadzi własną kancelarię. Bez sekretarki, na dłuższa metę praca adwokata staje się wręcz niemożliwa.

Z papierkową robotą zmagał się pewien adwokat z płocka, który prowadził własną działalność gospodarczą bez sekretarki. Natłok spraw papierkowych oraz natłok spraw klientów sprawił, że adwokat przestał dobrze wykonywać swoją pracę w sądzie i nie tylko. Jak się okazało znalezienie sekretarki nie było wcale takie proste. Powodem była niska płaca pensji jaką proponował adwokat. Tak więc adwokat sam dalej kontynuował swoją żmudną pracę papierkową. Jednak po dłuższym czasie prawnik sam zobaczył, że na dłuższa metę nie da się tak pracować. Więc ponownie dał ogłoszenie o tym, że poszukuje sekretarki do swojej kancelarii. Tym razem udało mu się znaleźć sekretarkę, ale tylko dzięki temu, że podwyższył on w swojej ofercie pensję. Adwokat zlecenia zaczął mocno zaniedbywać więc znalezienie sobie pomocy było nieuniknione. Po zatrudnieniu okazało się, że kancelaria ponownie zaczęła stawać na nogi. Było to szczególnie widać po zadowoleniu klientów oraz po coraz częściej wygrywanych sprawach sądowych. Sam prawnik zaczął odczuwać komfort z wykonywanej pracy, która znowu zaczęła sprawiać mu przyjemność.

Z pracy w kancelarii zadowolona była również sekretarka, która sumiennie i staranie wykonywała swoją pracę. Zadowolony był z niej również prawnik, którego sekretarka odciążyła w znacznym stopniu od dodatkowej pracy. Jak widać nie warto oszczędzać na nowych pracownikach ponieważ może to przynieść więcej strat niż zysku. Tak jak było to w przypadku prawnika z Płocka. Chciał zaoszczędzić, a tak naprawdę stracił nie tylko pieniądze, ale i zadowolenie swoich klientów.